3/16/2013

Informacja - Sharley Shy.

Na początek, chciałabym powiedzieć, że odchodzę na urlop. Nie jestem pewna, ile będzie trwał, ale naprawdę długo. Nie mam... hm, natchnienia?, czasu?,  czy może chęci?, by oceniać blogi. I szczerze mówiąc, wolałabym nieco udoskonalić swoje predyspozycje, między innymi ortografię czy interpunkcję, bo przyznam rację - by kogoś uczyć, samemu trzeba opanować ów dziedzinę do perfekcji. Niemniej jednak, kiedyś wrócę. 
Teraz zwracam się z zapytaniem do reszty oceniających. Bardzo prosiłabym, abyście przejęły moją kolejkę. Wiem, że i wy, i oczekujący, będziecie zawiedzeni, ale nie daję sobie rady... czy zrobiłybyście mi tę przysługę?
I NAJWAŻNIEJSZE
Na odpowiedź czekam tylko dziś. Czy któraś z Was przejmie i obsłuży w pierwszej kolejności Bellatrix? Ponieważ nie dość, że zwlekałam z jej oceną, to nie mam sił, by do niej podejść. Oczywiście, małymi kroczkami mogłabym ją napisać, ale to byłaby ostatnia opcja. Czy któraś się podejmie? Bardzo bym prosiła!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy