5/07/2013

Ważna informacja!

Jak zapowiadałam już wcześniej, dodaję notkę, w której, mam nadzieję, że wyjaśnią się wszystkie niepewności i nieporozumienia. 

Chcę ogłosić, że Ms. Hopeless odeszła. Nie mam jej na krytykarni już od dobrych paru miesięcy. Jak się okazało, powiadomiła nas o tym przez gg, które prawdopodobnie się popsuło i wiadomości nie doszły. Przez to bardzo przepraszam i ją i Was, że poganiałam i wprowadzałam w błąd. 

Z uwagi na to, że odeszły trzy osoby, a kolejki były pełne, przeniosłam oczekujących do wolnej. Ale jest tam tyle osób, które już naprawdę długo czekają, więc zrobimy tak - osoby, które były zapisane w kolejce juge, Ms.Hopeless oraz Hekate (dawniej Lyi Suun) proszę o z głoszenie w komentarzu, do której z nas (czyli do mnie lub Sharley Shy) ma być przeniesiona ocena, albo czy ma być ogółem wycofana. 

Karta "Zgłoszenia" dalej nie funkcjonuje, a więc zgłoszenia do oceny, proszę umieszczać pod najnowszym wpisem. Z uwagi na to, że pozostały dwie oceniające, które będą miały nawał ocen, proszę na razie się ograniczać, jeśli chodzi o zgłoszenia. Nie chcę, żeby znów pojawiały się przykre komentarze, że ktoś musi bardzo długo czekać na ocenę. Jak widzicie, teraz musimy odrabiać za resztę, więc, mam taką nadzieję, że rozumiecie, iż będziemy miały sporo pracy. 

NABÓR JEST DALEJ OTWARTY! Wiem, że osoby, które już wysyłały zgłoszenia, dalej nie dostały odpowiedzi, ale nie mam dostępu to hasła e-mail'a krytykarni. Więc, jeśli ktoś będzie chętny, proszę wysyłać zgłoszenia pod mój e-mail - zuu1309zia1309@gmail.com . Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej. Osoby, które już wysyłały zgłoszenia i dalej nie doczekały się odpowiedzi, mogą ponownie je wysłać, ale na podany wyżej e-mail. 

Zauważyłam, że osoby, które krytykują, piszą z anonima. Po pierwsze - krytyka to nic złego, a nawet chętnie ją przyjmiemy, więc nie ma się czego bać. Nie będziemy na takie osoby naskakiwać, ani "hejtować". Więc jeśli masz coś do powiedzenia, to się proszę nie krępować. Oczywiście ta wiadomość odnosi się do osób, które specjalnie piszą z konta anonimowego. 

Jeśli ktoś ma jakieś pytanie lub sprawę do wyjaśnienia, związaną z krytykarnią, to proszę takowe wysyłać na moim ask' u - ask.fm/Sushanofficial. 

To, mam nadzieję, wszystko. Jeszcze raz powtarzam, że osoby, które zgłaszały się do oceny do osób, które odeszły, niech napiszą w komentarzu, kto ma ocenić bloga, albo czy usunąć zgłoszenie! Jeśli ktoś uważa, że jest jeszcze jakaś sprawa do wyjaśnienie, to proszę napisać w komentarzu, a ja całość zaktualizuję.
Su Shan

20 komentarzy:

  1. Szkoda, że odeszły ;c
    Chciałabym, aby ocenę przyjęła Su Shuan c:
    Mam nadzieję, że szybko znajdziecie kogoś do pomocy xx
    Pozdrawiam Was serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym aby mojego bloga oceniła Su Shuan :)
    Jakby co podaje link ;)
    rex-salazar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym aby mojego bloga oceniała Su Shuan :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę o przeniesienie mnie do kolejki Su Shan :)
    Życzę Wam powodzenia w dalszym rozwoju krytykarni bez żadnych przeszkód :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hoi ;))
    Dzięki za info. Cóż, ostatnio mam pecha na oceniające... Nie rezygnuję, więc proszę, by oceniła mojego bloga Su Shan. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku dostanę ocenę xD pozdrawiam serdecznie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rezygnuję z oceny, proszę żeby mojego bloga oceniła Su Shan. Blog został zawieszony, to jakiś problem? http://everything-little-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawieszenie bloga nie stwarza najmniejszego problemu ;)

      Usuń
  7. Nie rezygnuję z oceny blog, chciałabym, żeby go oceniła Sharley Shy.
    Pozdrawiam :)
    cierpienia-mlodego-smoka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczęta, a czy nie lepiej zablokować na jakiś czas kolejkę? Najpierw mogłybyście uporać się z blogami w niej, jednocześnie szukając kogoś na staż, a dopiero potem, kiedy wszystko się unormuje, znowu odblokować zgłoszenia.

    Moim zdaniem jednakże dobrze byłoby, gdybyście jednak zgłosiły się do jakiejś innej ocenialni. Macie chęci, chcecie to robić i chyba jako jedyne trzymałyście tę stronkę, by w miarę funkcjonowała (aczkolwiek nie wiem tego do końca, nie orientuję się zbytnio w tych 'wielkich aferach', które rzekomo krytykarnia rozpętała poprzez nagłe odejścia oceniających itd.), ale jednak kryzys tutaj jest dość zauważalny - wiem, że ciężko się rozstać z czymś co własne, lecz może jednak byłby to dobry pomysł? Oczywiście dopiero wtedy, gdy ocenicie wszystkich z kolejki, bo to trochę nie w porządku, gdy ktoś ot tak porzuca swoją 'robotę'. Pomyślcie o tym.

    Pozdrawiam i powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam nad tym, aby zablokować kolejkę. Kolejne zgłoszenia będą ponad naszą siłę. Na razie skupimy się nad ogarnięciem spraw tutaj.

      Usuń
    2. Zablokowanie kolejki to dobry pomysł.
      Porzucać krytykarnię? Po co? A nuż będzie coraz lepiej. W każdym razie, nie mam najmniejszego zamiaru odchodzić z krytykarni, a co do dopiero ją usuwać.
      Skoro ludzie chcą być przeniesieni do kolejki,a nie z niej usuwani, to chyba wierzą w nisze siły i podobają im się nasze oceny.

      Usuń
    3. Spokojnie, skądże ten bulwers się znalazł tu? To była maleńka sugestia, więc nie rozumiem czemu tak, nieco agresywnie, reagujesz na moją wypowiedź.
      Nie kwestionuję waszych ocen. Nie czytałam ich.
      Wyłączcie, proszę, moderacje komentarzy. Bardzo to opóźnia rozmowę, a i nie zawsze wiem, czy moja odpowiedź została wysłana poprawnie.

      Usuń
    4. Zabrzmiało agresywnie? Naprawdę przepraszam, ale nie zdałam sobie z tego sprawy c:.
      Za sugestię dziękuję, bo przynajmniej jakoś starasz się nam pomóc. Ja po prostu nie mam zamiaru na żadnego zmiany.
      Oczywiście, że moderację wyłączę, tylko powiedz jak...

      Usuń
    5. Ustawienia --> Posty i Komentarze --> I należy w 'moderowaniu komentarzy' zaznaczyć 'nigdy'.

      Usuń
    6. Dzięki, zrobione :).

      Usuń
  9. Kiedy pojawi się najbliższa ocena?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy